arnorld.schwarzenegger Index du Forum
FAQ
Membres
Se connecter pour vérifier ses messages privés
Connexion

S’enregistrer

Examinatoren Cbr Den Bosch Parkeren

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    arnorld.schwarzenegger Index du Forum -> Vous -> Vous et Schwarzenegger
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
derwymey

MessagePosté le: Mer 5 Oct - 17:55 (2016)    Sujet du message: Examinatoren Cbr Den Bosch Parkeren Répondre en citant

Examinatoren Cbr Den Bosch Parkeren > bit.ly/2dK36TZ

Examinatoren Cbr Den Bosch Parkeren

d351235422
Stelletje pennenlikkers. (1 per week, kerstvakantie in berekening meegenomen) Nu nog dat verrotte papiertje zien binnen te halen waar je 32,5 euro betaald om dit te lezen: "[naam] heeft vandaag op [datum] bij het CBR centrum te [plaats] theorie examen categorie B afgelegd met als resultaat: [fouten gevaarherkenning] [fouten verkeersinzicht e.d.]." Tis net zoals de gemeente net zo'n wij-van-wc-eend-adviseren-wc-eend instelling. Staat op mn eigen verklaring en is ondertekend door een arts. Maarja wel weer een paar honderd euros lichter natuurlijk. Ik las hier over mensen die een mailtje kregen van het CBR nadat zij geslaagd waren voor hun praktijkexamens.

Want daar heb ik moeite mee, niet met de vragen zelf. Het gaat om verkeersystemen waarbij gebruik wordt.Leesverder13-06-2013Reageerdoor: Bart Pals. zaterdag 19 september 2009 16:07Acties: 0Henk 'm!XoindotnlerRegistratie: februari 2007Laatst online: 11-08 13:15ProfielPosthistorie (73 berichten)XoindotnlerPfff, bij mijn eerste les mocht ik gelijk achter het stuur kruipen met enig aanwijzingen voor wanneer sturen. woensdag 21 oktober 2009 09:18Acties: 0Henk 'm!HordoRegistratie: maart 2001Laatst online: 01-10 00:56ProfielPosthistorie (4.660 berichten)HomepageHordoquote:MrNGm schreef op woensdag 21 oktober 2009 08:00: Eh, niet om het een of ander, maar sinds wanneer is er een markt in rijbewijsverstrekkers? Niet. I don't want no cake, I want me some pie!. Ze gaan nooit toegeven dat ze misschien geen goede beslissing hebben genomen of wat dan ook. Dit schrijft minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur en Milieu) in een brief aan.Leesverder06-06-2013Reageerdoor: Karlien Korebrits.

ninja 250r vs cbr 250 sentul international circuitquel repos celeste pdf freeaction comics 892 cbr 1000credit derivatives tavakoli pdf freeles faucheurs sont les anges epub filedeath of bunny munro epub filesthe data deluge pdf free2001 honda cbr 600 f4i manueledge 2013 01 pdf freeweb dizajn knjige pdf free

Publicité

MessagePosté le: Mer 5 Oct - 17:55 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    arnorld.schwarzenegger Index du Forum -> Vous -> Vous et Schwarzenegger Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation